לרוב לקבל תיק שכבר התחילל טיפול במקום אחר זו עבודה יותר קשה כי קורה לא מעט טעויות שיש לתקן..
כמו כן אנחנו לא עושים שאילתות כל היום למצב תיק של כל לקוח אלא רק מגיבים לקונסרווטוריה על דברים שהוא דורש מעורכי הדין שלנו אם וכאשר צריך משהו.
כשאנו מקבלים עדכון ודאי שאנו מעדכנים מיד את הלקוח על כל פיפס קטן אנחנו רוצים שגם אתם תחוו את החוייה של ההתאזרחות יחד איתנו, אך יש לדעת גם להמתין בסבלנות ולהכיל את העניין שיש זמן מסויים שאנו נמצאים באוויר כמו שציינתה, וככול שנלחץ שמה בצד השני מלבד להמעיס את עצמינו גם על משרד עורך הדין וגם על משרד הפנים שם לא יצא מזה שום דבר חיובי.